Tradera eller blocket?

Jag inser typ inte hur mycket kläder jag har förrens som typ förra veckan när nästan alla mina linnen var tvättade och i vanliga fall brukar dom få plats i min linnes låda eftersom hälften typ är där och hälften i tvättstugan men nu fick dom inte plats när alla var rena samtidigt!!

Sen igår hittade jag en låda med ouppackade sommarkläder och jag ville typ ha nästan alla med mig till turkiet och då har jag ändå inte börjat titta i dom andra garderoberna på vilka kläder jag vill ha med mig dit!!

(Hej ja det här är jätttestora problem!! :) )

Det som också är ett problem förutom att jag inte får plats med alla kläder i alla garderober (ja jag har flera stycken så kan liksom inte köpa ännu en till!) är att vissa kläder är ju för stora nu eller en hel del är det... Så frågan är ju vad jag gör med alla kläderna? Jag är inte en person som slänger kläder, men ska jag ge dom till typ second hand eller lägga ut dom på blocket/ Tradera och vilken sida är isåfall bäst??

Hej en hel säng med bara linnen!!

Kommentarer
Postat av: Anonym hihihihi

jag anser att tradera är bättre än blocket. där kan du ju dessutom lägga ut ett utgångspris. men haha först ska du gå genom Tove

2012-07-18 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0