Dålig dag... :(

Jobbade sista dagen på mitt andra jobb och dom skulle ha en midsommarbuffe så det var jätte mycket mat att fixa med och ännu mer disk.... hann iallafall med det mesta jag skulle innan jag var tvungen att smita tidigare eftersom jag skulle till mitt andra jobb (trodde jag!)

Vart sen till jobbet pågrund av massa långsamtgående fordon som blockerade min väg, så ringde för att säga det men fick då reda på att jag inte skulle jobba... har aldrig hänt mig tidigare att jag inte haft koll på om jag ska jobba eller inte så det kändes väldigt konstigt att höra att jag inte skulle dit fast jag trodde det...!

Fick bli en kväll med god middag istället och packning och fixning inför london resan så det gjorde verkligen inget att jag blev ledig istället!

Nu ska jag ta och äta mitt nya favorit kvällsmål: Kesella och bär!

Fattar inte varför det inte går att ladda upp bilder :(:(


Kommentarer
Postat av: Tove

kollat om de är för stora?

2012-06-16 @ 01:39:46
URL: http://tiowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0