Lite mer träning och nya solglasögon!

Började dagen med lite god frukost, har blivit duktig på att äta frukost och dessutom nyttig frukost!

Sen åkte jag såklart till gymmet, hade med mig min vän jenny idag. trevligt med sällskap men jag tar inte ut mig lika mkt när jag har sällskap...

Iaf vart det:
15 min löpning som uppvärmning
och sen vart det styrka på överkroppen
12x3 med 14 kilo latsdrag på human sports maskinerna (man har lättare vikt på dom jämfört med vanliga maskiner)


15x 5 med 14 kilo på magmaskinen även den human sport.
sen satsade jag på axlar och det finns flera olika beroende på exakt vad i axlar som ska tränas om det är fram/ bak eller hela partiet.
vart iallafall
12 x 3 med 25 kilo på hela partiet
15x 2 med 23,5 kilo framsida
15x 2 med 23,5 kilo på baksidan

och sen en annan maskin med 10 x 2 med 23 kilo hela partiet.

så vart ett lite lättare pass även idag med prio på axlar.
gjorde även en ordentlig stretch vilket var ett tag sen, har blivit dålig och slarvar lite med det på senaste tiden...

Sen åkte jag och jenny och kollade på solglasögon och såklart köpte jag ett par... köpte även ett par när vi var i london så nu måste solen komma så jag får använda dom!!!

Hehehe ni som känner mig kanske kunde gissa va de var för typ av solglasögon :)

Lite finare lite bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0