Midsommarafton/ Mammas födelsedag

Dags att börja vakna till liv nu efter en härlig midsommarafton!

Jobbade natten till midsommarafton så slutade 8 på midsommarafton så då vart det snabbt att åka hem och sova i 3h innan var dags att hoppa in i duschen och byta om och sminka sig lite :) Det enda som blev lita kaos var att mitt i när jag stod och fixade mig så började gästerna droppa in.... (nej jag var inte sen, dom var tidiga!)och när jag hade satt på mig en klänning som jag tänkte ha insåg jag att den var alldeles för stor så det gick inte så var bara att ta en annan :D

Sen rullade midsommaraftonen på, blev lite annorlunda iår eftersom största prioriteringen låg på att fira mamma som fyllde år iår på midsommaraftonen och eftersom hon fyllde jämt så blev det att vi hade bjudit in vänner till henne också och inte bara släkten som vi i vanliga fall brukar fira midsommar med.
Men jag tycker att det vart en riktigt bra midsommarafton och det hoppas jag alla som var här också tyckte! Min släkt är gryyyyyym att fira med :) Vädret gick ju inte heller direkt att klaga på, sooool hela dagen och regnet hann inte komma innan vi hade stängt ögonlocken!

Eftersom jag har en grym kusin så har jag numera även ps på min bärbara så nu lär det definitivt bli mer bilder här på bloggen :)


Jag och min mami :)


Vi byggde även en midsommarstång men den vart de tydligen ingen bild på....


Efterrätts bordet!

Hoppas ni också hade en bra midsommarafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0