Shopping!!

Idag satt träningsvärken fortfarande kvar men betydligt mindre! Tack å lov för det :)

Jobbade på som vanligt, sen åkte jag till täby c och skulle egentligen bara köpa en mascara till mamma men kom hem med annat också...

Bland annat:
Nytt objektiv 70-300mm, och ett extra batteri till kameran :)
Shoppade lite nya kläder på boomerang :D
Lite smink från kicks.

Idag vart det ingen träning och kommer inte bli något gym förrens på onsdag nästa vecka då jag på lördag morgon åker till london! :)
Ska dock försöka köra lite enkel träning utan redskap på hotellrummet.

Vet inte om jag hinner uppdatera bloggen något imorgon då jag först jobbar 9-13,30 på det stället jag har vart hela veckan och sen 14-22 på mitt vanliga ställe och sen eftersom jag ännu inte har packat lär jag behöva göra det imorgon då när jag kommer hem.... så nu vet ni varför det isåfall kommer vara tyst här ända till på onsdag!

Skulle ladda upp en bild men nu efter att ha försökt 4 gånger struntar jag i det! Sorry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0