TRX!

Började dagen med att jobba på morgonen var riktigt jobbigt att gå upp 6,15 eftersom det var ett bra tag sen jag började 7 så satt inte riktigt vanan inne... Sen att jag har en gryyym träningsvärk sen i söndags gör ju att jag känner mig som typ 100 år när jag ska böja mig ner eller så.... men det är ändå nice för då vet man att man har tränat rätt och hårt :)

Idag vart det ett litet mellan pass just pågrund av träningsvärken men samtidigt ville jag komma igång och inte skylla på den och även träna bort den :D


Började i frivikts gymmet med:

3x 15 Rodd med TRX bandet.
Sen vart det 2x 10 magövningar med trx, kolla filmen gjorde först armhävningarna också men gick inte så vart bara det andra utan armhävningar. http://www.youtube.com/watch?v=zPr3EHqpWsk
35 min löpning, tänkte att jag skulle börja med att köra samma tid varje gång och se hur långt jag kommer istället för att springa ett visst antal kilometer.
avslutade med 80 arhävningar uppdelade på 5 set och sist vart det 40 situps utan vila mellan.

helt okej pass för att ta det lite lugnt :)


trött vart jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0