Ytterligare ett pass!

Idag var det dags att träna bort all mat man ätit under midsommar men jag har under den här helgen tänkt betydlig mycket mer på vad jag ätit mot tidigare år så något har jag ju iallafall lärt mig :) dock vart det väll lite mycket dricka om jag skulle satsat på å va duktig ännu mer än vad jag var!!

Idag bestod passet av kettlebells!


Först var det enkel uppvärmning med lättare vikter.

Sen vart det själva träningen som bestod av
10 sqouats med en kettlebells i varje hand som varje gång skulle nudda marken och sen tas upp i en sving! JOBBIGT...!
3 burpees http://www.youtube.com/watch?v=Xhjo5ewcvPo
10 kettlebells swing, började med en 24 kilo men blev för tungt efter ett tag...! http://www.youtube.com/watch?v=q0jalJ-3e7U
3 situps med raka ben

allt de här gjorde jag 10!!!! varv död dödare dödast! :)

Sen åkte jag till bästa hästen och red även ett pass dressyr på henne lite lungt eftersom hon inte är riktigt 100... skrittade även av i deras gigantiska hage för att se att den var hel så vi kan släppa ut dom i den i veckan :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0