1 November = ?

Idag är det 1 november, det är alltså exakt en månad kvar innan julkalendern drar igång och då är det snart jul.
Tänker låta sådär extrent gammal nu och säga att jag tycker julkalendrarna var bättre förr! Men iår är det mysteriet på greveholm igen så jag hoppas att den kanske kan vara värd att titta lite grann på iallafall.
 
 
Sen att det även är en ny månad innebär ju massor av saker, ny vikt den här månad?? Nya tyngre vikter på stången? Klarar jag mina Pullups? Frågorna när en ny månad startar är många just nu och svaret vet vi inte förrens 30 November! 
 
Även dags att börja fundera på frågorna, vad ska jag köpa för julklappar iår?!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0