Äckelväder!!

Varnade ju för att jag skulle vara borta ett tag men trodde verkligen inte att det skulle vara såhär länge när jag väl hade kommit igång med mitt bloggande igen....
 
Men dom två senaste veckorna har det varit väldigt mycket både kring mormor och sen med jobb och allting. Mormor har nu fått somna in och det känns som om det var det skönaste för henne och slippa lidandet som det mer blev i slutet. Sen förra veckan så hann jag mer eller mindre bara hemma slänga mig i sängen försöka få några timmars sömn innan det var dags att gå upp igen och åka iväg det var verkligen en helt galen vecka!
 
Helgen rullade även den på i ett 180tempo, valkyria och saga var hos oss så på söndagen åkte vi till Gym och sim och simmade i bassängen dom börjar bli super duktiga på att simma nu!
 
Idag har också varit en sån där galen dag då jag önskar att jag hade fler timmar!
Började dagen med att jobba och vara ute på promenad och busstur ute i regnet.... mindre mysigt!
 
Hade lagom torkat upp innan det var dags att åka ut till stallet, men besämde mig för att bella fick en extra vilodag idag, kände mig inte alls sugen på att rida när det öööste ner.
Gick ut med kärran till gödselstacken och vart dyngsur så då beslutade jag definitvit att jag inte tänkte sitta och harva i regnet, dessutom utan regnkläder eftersom dom var kvar hemma då jag åkte direkt från jobbet!
 
Trött på att det regnar och är mörkt hela tiden! Ända fördelen med snön är att det blir just och inte lika blött.
 
Efter stallet stressade jag hem och slängde i mig lite mat innan jag somnade en stund.
Å nu sitter jag på jobbet och jobbar för andra gången idag.... får se hur glad min kropp är på mig imorgon!!
 
Sov så gott nu alla som ligger i era varma sköna sängar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0