Crossfit WOD

Idag åkte jag till gymmet och trotsade det av förkylningen som är kvar i kroppen!
 
Körde såklart min efterlängtade Crossfit!
Dagens WOD var
 
100 squats

10 swing 1 burpee,10 swing 2 burpees, 10 swing 3 burpees, 10 swing 4 burpees, 10 swing 5 burpees, 10 swing 6 burpees, 10 swing 7 burpees, 10 swing 8 burpees, 10 swing 9 burpees, 10 swing 10 burpees.

100 squats!


Dom första 100 squatsen brände jag av riktigt fort eftersom jag var så grymt taggad på att träna idag. Dock sitter ju fortfarande förkylningen kvar och det kändes att jag inte hade kört på 1 vecka!! Så resten av passet blev lite segare då det vart tufft med dom ökande burpeesena. Men kom igenom dom också men kan säga att det gick inte riktigt lika snabbt på nästa 100 squatsen :P hehe dom tog lääängre tid å göra. Men lycklig över att vara tillbaka så sen gick jag och körde lite pullups i frivikten och några armhävningar!! Jag ska klara mina mål!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0