lite jobbigt.

Just nu känns det som om det är lite jobbigt här hemma....
 
Mormor ligger på sjukhus och det dinns tydligen inte sp mycket mer å göra åt henne, så mamma har dom två senaste dagarna tsm med resten av hennes syskon tillbringat dagarna på sjukhuset och det är väll klart att det sätter sina spår i henne både psykiskt och fysisk. Allt man vill är ju bara att krama om och säga att det kommer bli bra, fast det jobbiga nu är ju att jag vet att det kommer inte bli bra så då kan jag ju inte säga de till henne..... usch jag hatar verkligen sånna här tillfällen i livet, tycker det är extremt jobbigt och märker att jag sover mycker sämre på nätterna nu också... :(
 
Så det är möjligt att det kanske blir väldigt tyst och lugnt här på bloggen ett tag eftersom jag kommr lägga massa energi på att få mamma att må så bra som möjligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0