Mysmorgon!

Precis som jag skrev i de tidigare inlägget har jag gått å dragit på mig en förkylning, vet att jag blev smittad på jobbet :(
 
Min plan var ju den här veckan att jag skulle ta det lungt med träningen och byta träningsform så körde ju två spinning pass den här veckan och hade tänkt att jag skulle köra crossfit i lördags morse men så blev de ju inte pågrund av förkylningen :(:( riktigt bitter över de!! så de fick bara bli jobb på lördagen.
 
Idag var de att gå upp tidigt för att åka till stallet, hade utsläpp. Tycker det är lite mysigt att komma till ett tyst stall och höra hästarnas gnäggande när man kommer och sen höra hur dom mumsar på maten.
Släppte ut alla utan bella och sojan. Pysslade med sojan som var tjock i benen så tog en promenad med henne runt hela gården och lindade benen så hon ska bli bra i dom :)
Den super fina jätte hästen som är riktigt härlig när hon inte får sina knäpp ryck :P
 
Sen tog jag och gjorde iordning Bella och red ett dressyr pass på henne på volten, hon fick jobba rätt ordentligt och i början var hon hård och stel. Men pigg vilket jag gillar och i slutet släppte hon även riktigt bra, så då tog vi också en skritt tur runt hela gården!

Gjorde iordning med mat och mockning och det vart en riktigt mysig stund på morgonen i stallet!
Fin fina Bella som har börjat bli riktigt tjock nu, hon kommer nog bli en super bra mamma till lilla fölet i magen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0