Produktiv!

Riktigt nöjd med dagen!
 
Började med att jag sov eftersom jag var vaken hela  natten, och såklart var nån försäjare eller nåt tvungen å ringa mig 9... när jag sov!
 
Åkte direkt sen till gymmet och körde ett riktigt bra pass AMRAP med Powercleans, pushups och airsquats!
Köpte med mig en sallad och åkte sen vidare till täby centrum och shoppade lite nyttiga produkter
 
Shoppade även några proteinbars :)
 
sen åkte jag hem och började med skoluppgiften såklart i sista minuten.... skulle in idag!

Gjorde klart den och svarade dessutom på två andras som också skulle göras men inte behövde vara klar idag men tyckte det var lika bra, sen var det även dags för veckans chatt första som jag var med på! Tycker det gick riktigt bra och kände mig aktiv :)
 
Nu ska jag titta hur kakan blev som jag bakade av produkterna ovan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0