summering!

 
Har varit fullt ös dom senaste dagarna, tagit vara på varje minut känns det som!
 
I fredags som jag skrev förut var det ju jobb på hunddagiset, träning och sen i stallet där det var sviiiinkallt vart det hoppning :) Vart utdelning på hästarna och jag fick min fina gråahäst, så det gick därför suuper bra, fick många fina språng!
Den Stora Fina Gråa Hästen!
I lördags var de jobb i 13h och sen vart jag med "lurad" på att åka till kista och o´learys och så spelade vi bowling :) Det var grymt roligt, jag gick in med inställningen att jag kunde förlora för det brukar inte gå så bra för mig och bowling men jag lyckades få in både några strike och spare, sen några dåliga såklart också... men jag förlorade inte!!
 
Sen eftersom vi var på o´learys så vart det en god drink också, inte mindre än två strawberry daiquiri!
 
Idag vart det upp å iväg till stallet på förmiddagen, jag och jenny bytte häst idag också..! Efter lite gnäll å såklart även lite tips från jenny så gick sojan riktigt fint och jag slutade då innan vi började bråka igen :) men herregud vad slut jag var, hon och bella är väldigt olika att rida men dom är så roliga båda två på sina olika sätt!!
Två fina svansar förra året på lucia!
 
Sen hann jag hem en snabbis och hann damsuga mer eller mindre hela huset!! Men sen åkte jag till gymmet även fast jag hade blivit trött av sojan, köra cykel-puls och testade för första gången att köra med pulsband! Vet inte om det var att jessica är en sån grym instruktör eller att jag vart så taggad av siffrorna på skärmen som gjorde att jag glömde bort att bli trött och bara körde på som en galning! Så jäkla härligt pass och kände mig riktigt nöjd med mig själv!
 
Sen som avslut på den här välfyllda helgen vart det såklart en fars dag middag eftersom det är fars dag idag!
Riktigt god mat med älgfärsbiffar och god efterrätt! Det var jag värd efter passet på gymmet :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0