5,40!!

Tjugo i sex ringde klockan i morse och de var bara att studsa upp ur sängen, tittade ut och såg att det var helt vitt på trädena och i gräset av frosten.... men men jag hade bestämt mig å va vaken så de va bara att dressa på sig gym kläderna i med en halv banan och sen iväg till gymmet och köra 45 min spinning! De e ju helt okej å köra de när man väl har tagit sig dit och sitter på cyckeln sen att jobbet i sig också är jobbigt ska de ju va!!!
 
 
Sen var det bara att åka till jobbet och jag var först där idag,, hahah brukar alltid komma typ sist men idag var jag först :D nån gång ska de ju ske också!!
 
Jobbade på och nu när jag kom hem hade jag tänklt byta till vinterdäck så man slipper halka runt när det nu växlar så mycket i temperaturen hela tiden men jag är lite småseg efter att ha gått upp så länge och sen var det kallt så gör det någon annan dag istället.
 
men när jag kom hem så hade jag fått en present som mamma tydligen tykte passade mig
Heheh förstår inte alls varför hon tyckte den passade mig :P
 
Näe laga lite mat nu kanske!!! Enbsån här sallad skulle inte va helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0