Än har jag inte gett upp!!

Jag har inte riktigt tänkt lämna bloggen ännu även om det har varit en hel del dagar utan uppdatering.
 
I helgen var jag helt ledig, och det var grymt skönt men kändes även lite konstigt.
Spenderade helgen men mina brorsdöttrar på lördags kvällen kom kyran och så hade vi filmmys i mitt rum och sen fick hon sova på min soffa :)
 
På söndagen kom även saga hit och då åkte vi till täby centrum så hon skulle få sin födelsedagspresent av mig som var att jag skulle köpa skor till henne och hon hade valt att det skulle vara ett par klackskor och vi hittade ett par svarta fina som hon vart totalt lycklig över så det känns bra att hon gillade sin present!
 
Sen på kvällen åkte jag ut till stallet, nu märks det verkligen att det är höst ute. Var rikitgt mörkt ute, tur att det finns lysen på volten så vi kunde rida där.
 
Måndagen var bara jobb jobb å ännu mer jobb.
 
Idag började jag morgonen med att åka till stallet och det vart en toppen dag där, började med att rida en stund på bella och hon släppte efter ett tag och kändes bättre mot vad hon gjort på några dagar sen bytte jag med jenny så jag fick sojan och hon var riktigt fin och det var verkligen riktigt roligt att rida henne :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0