Dagen efter!

Igår åkte jag först ut till landet med familjen för att fira farmor som fyllt jämt i veckan. Hann sen precis lagom hem så jag kunde byta om och sen börja föra snabbt för att tagga till för utgång!!
 
Vart en utgång med Jenny, Carro och Maria :D Dom ville till Pure och jag har inte vart där sen vi hade studentskivan där, vart en grym kväll när vi tillslut kom in! Första vakten ville inte släppa in mig hehe han tyckte jag skulle gå och dricka lite vatten :P förstår inte alls vad han menade :P gick en bit därifrån och dom bytte vakt och då kom vi in!!!
Eftersom man ställde tillbaka klockan en timme så fick vi ju en extra timme till på dansgolvet och lite mer tid att dricka! Hittade bilder på telefonen som jag inte ens minns att jag tog!!!!
Blev nog lite för många sånna här igår :D
Btw så såg jag kissie igår innen på Pure :P woho värsta kändisen, waaaao! :P
 
 
Idag mådde ja ju som jag kanske förtjänade, fick ordentlig sovmorgon iallafall innan vi åkte till våra gamla grannar och åt en grym (för mig) brunch. Riktigt gott var det med vatten till maten också :D hahah
 
Har varit bra seg och rätt sliten idag så det var inte så jätte lockande å åka ut till ett kallt och mörkt stall. Fixade allt och sen blev det så att jag och jenny bestämde att vi skulle ta en lugn tur så det blev en barbacka tur runt vägen och på området det var super mysigt och lagom ansträngande :D
 
 
Såhär mysigt va de idag också satt på ett täcke och hade reflextäcke över också, red även på hackamoret så det vart riktigt latpass men myyyysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0