Fel på minnet?

Usch vad min hjärna jobbade igår när jag skulle sova. kom på vissa saker jag hade glömt att göra sen kom jjag även på massa saker jag skulle göra typ idag eller senare. Jätte irriterande när jag visste att jag dessutom skulle börja 7 imorse så ville jag somna i lite vettig tid men de gick ju inte och blev bara mer och mer stressad över att jag inte kunde somna så de blev ju inte bättre :(
 
Iaf kom till jobbet och jobbade rätt chill dag, sen var jag rätt otaggad på att åka och gymma men bestämde mig ändå för att åka dit, men när jag ska byta om inser jag att jag har glömt ett plagg......... de sög ju rätt hårt om jag får säga så vart ju inte mer taggad på att träna då men kände att ja kunde ju inte åka därifrån heller. så bytte om så mycket som jag kunde och sen gick jag ändå ut och körde ett pass fast det vart lugnt!!!
 
sen gick jag och mamma en längre promenad i det härliga höstvädret och såg en super fin himmel, sådär lila och fin som den kan vara ibland men såklart hade jag ju ingen kamera med mig!! Varför är det alltid så att när man ser nåt man vill ta bild på så har man inte kameran med...
Bjuder på en fin himmelbild från gotland istället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0