Förändring!

Har verkligen insett att det har skett en förändring i mitt liv, både vad det gäller maten och träningen. Jag mår mycket bättre om jag får vara på gymmet, visst har jag dagar när jag mer eller mindre undrar vad jag gör där och motivationen är totalt i botten för det känns inte som om något händer med kroppen varken muskler eller fett. Jag är väll lite inne i en sån period just nu när jag redan har gått ner dom "lätta" kilona men vill ju ner mer så det är bara att köra och tänka ännu en gång till vad man stoppar in i munnen och att verkligen ta i på gymmet och inte maska bara för man inte har någon som står brevid och skriker.
Den här veckan har det vart lugnt på jobb fronten så då har det inneburit en hel del träning :) Igår satt jag och började fundera på om jag kansk ska åka utomlands på en träningsvecka, fatta hur nice att lämna kalla sverige för att åka till solen och värmen och dessutom få maximal träning där!!! Skulle dock va lite roligare om man va typ två eller nåt som åkte..... NÅN som följer med???
 
Nä ska väll ta och laga till lite lunch och sen åka till gymmet, men idag ska jag inte köra på i mina gamla spår utan ska testa ett nytt pass. Tror dock inte att de kan slå ut crossFiten men vem vet, måste ju testa iallafall för att få ett svar!
 
Jag tackar inte nej till en sån här rygg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0