Jobb....

De här med jobbsök/ pluggsök är något som jag just nu verkligen hatar mer än annat!
 
Har sökt till lite olika distans kurser i vår men vet egentligen inte om jag vill plugga dom eller om jag ens vill plugga överhuvudtaget. Jag vill inte bli vuxen för jag har ingen jävla aning om vad jag vill bli!!!!!!!!!!!!!!
 
Sitter och kolla på lite olika jobb sidor och på arbetsförmedlingen men vet ju inte ens vad jag vill söka för jobb å allt som jag hittar och som verkar roligt, måste man ju va suuuuperutbildad på eller ha jättelång erfarenhet, men hur faaan ska jag kunna få erfarenhet till yrket om jag inte kan söka de utan erfarenhet jag bli galen på hur dom tänker!!!!
 
Har även blivit lite sugen på att kanske utbilda mig till något inom hälsa och träning vad tror ni om det???
 
Bara för att jag typ lever på kesella och bär nuför tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0