Long time ago....

Jag har suttit och funderat nu om jag ska börja blogga igen.... Såklart kommer det ju mest handla om min vardag som innehåller träning och jobb eller stall. Men vart lite sugen på att börja igen. Får väll se hur länge det håller i sig.
 
Idag har jag varit på ett nytt ställe och jobbat ligger på samma gård som mitt andra men istället för ett boende är det daglig verksamhet, det är deras jobb som dom åker till. Första passet själv idag och jag tycker det gick bra blev bara nypt en gång :P
Sen fick jag även lite motion iform av en riktigt snabb 5 km promaned så det kändes ju bra att få betalt för att vara ute och gå.
 
Åkte såklart till gymmet efter jobbet trots att jag redan hade vart ute och gått men körde lite rodd i trx och sen mördade jag mina axlar :D
 
Nu ska jag snart börja fundera på middagen och kanske om jag orkar plocka undan sommarkläderna nu när det börjar bli dags att använda dom lite varmare höst kläderna.
 
Får bli en bild på min lilla kisse!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0