lördag morgon

Idag är det en seg lördags morgon.
 
Har ju tränat hela veckan och igår efter mitt ilske utrbrott åkte jag till stallet och där skulle jag såklart få välja häst SIST ja men jippie vilken underbar dag fick stallets segaste och slöaste och enligt mig tråkigaste häst. Satt som en galning å drev å drev blev ett riktigt bra träningspass till, var helt slut efteråt!! Så när jag kom hem blev det bara middag och sen slappade jag i soffan.

Idag vart det en lugn och mysig frukost
Te, ägg och blodgrape.
 
Nu funderar jag på att baka lite, vart sugen och testa ett nytt recept som jag fått, sen vart jag lite extra taggad med tanke på all respons jag fått på facebook ang att öppna ett eget café!!
 
Hoppas ni får en grym lördag

Kommentarer
Postat av: Malin

Men hallå, jag hoppas du anställer mig som bagare ;) haha

Svar: Haha lätt att jag anställer dig, du har ju cafe erfarenhet å jag vet att du är grym på att baka :D måste bara hitta en lokal först ju....!
Tessie

2012-10-20 @ 19:27:06
URL: http://tjugosjundeoktober.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0