Lugn Måndag!

Så grymt skönt att ha en extra ledig dag när helgen ändå var rätt fullbokad.
 
Tog en lång sovmorgon var skönt att få vakna av mig själv och sen gå upp och äta en mysig lång frukost!
Bilden är från förut men åt exakt det samma imorse.
 
Sen åkte jag och gymmade körde spinning för ovanlighetens skull, var riktigt jobbigt men bra. Så det blir nog ett sånt pass tiiiiiiidigt på onsdag morgon om jag kommer upp i tid, redan 6,30 börjar det isåfall!!!!!
 
Har sen tagit det lungt idag och fixat med massa små saker och sen lagom till att jag precis hade kommit hem och in så började allt regn så blev rätt naturligt att krypa upp i soffan i duntofflor och tända lite ljus och dricka te :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0