Massa shopping!

Åkte som sagt till täby centrum och där blev det först att gå till svea vaccin och ta fästing sprutan så nu behöver jag inte göra det förrens om 5 år, tack å lov för det!
 
Sen gick jag och kollade på thomas sabo smycken på stjärnurmakaren och såklart blev det lite mer smycken till min samling.
 
Sen gick jag vidare till cervera där jag även hittade lite nytt och roligt till bakningen så nu kan jag baka ännu mer cupcakes och hittade även på panduro svart gelé färg så nu kan jag göra svarta cupcakes :)
 
 
Gick även in på den gamla expert butiken och köpte en fjärrutlösare så nu kan jag ta bilder på mig själv, haha nä men velat haft en länge men inte köpt nån.
Så vart en hel del shopping innnan jag sen gick och träffade maluuwen!! Så härligt å bara få sitta ner en stund å prata :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0