Moooos!

Helt slut i musklerna!
Kroppen har fått jobbat ordentligt både igår och idag!
Igår vart det först ett crossfit pass med overhead squats och burpees, kände av onsdagens pass i kroppen så det vart ju tyngre bara pågrund av det. Men körde på och hann precis igenom hela passet.
Sen vart det stallet som vanligt på kvällen och då var det hoppnng och även där gick det riktigt bra och var grymt roligt har saknat hoppningen helt klart!! Nu vill jag hoppa mer!
 
Sen bestämde jag mig även för att köra ett crossfit pass imorse så upp tidigt eftersom passet började 8,30!!
Kände att kroppen var bra trött efter gårdagen men det var bara att gå in och köra på och såklart vart det mer squats idag iform av frontsquats och sen var det även powercleans och pushpress. Valde att ta den rekommenderade vikten på 30 kg men kan säga att det tog emot väldigt mycket när jag körde! Men körde på och såg till att hålla tekniken så att jag inte tappade den av trötthet. Men efter det här passet kan jag säga att min kropp är rätt trött och mosig!
 
Idag ska jag nog ta och njuta av det fina höstvädret kanske plocka fram kameran och använda den lite :)
 
gammal höst bild men gillar färgerna riktigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0