Muskel Bosu

Har precis fått i mig en skyr efter att jag kommit hem från gymmet och dagens pass där jag som jag skrev tidigare testade ett nytt pass!
 
Muskel bosu som var passet jag testade kändes inte riktigt som min typ av pass.. Visst det var grymt bra att stå på bosubollen och gör alla övningarna för man kopplar ju verkligen på magmusklerna och balansen vilka är grymma att träna men jag tror att det som gjorde att det inte kändes riktigt som mitt pass är nog för att man kände verkligen vilket grupp pass det var alla räckte upp armarna samtidigt och hoppade upp å ner samtidigt å tror att det är sånt som jag inte gillar i grupp pass, sen hängde de nog mycket på också att jag hade ingen koll på övningarna vilket alla andra som hade vart där flera gånger innan kan. Så vart ju att jag inte rikigt va i fas hela tiden.....
Men bra träning av både överkropp och underkropp. Får se om jag vågar mig dit någon mer gång eller om jag fortsätter och kör på mitt crossfit spår där jag är trygg och kan alla övningarna och där alla inte gör allt exakt samtidigt förutom typ precis i början av passet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0