Riktigt bitter!

Precis som rubriken säger är jag bitter eller nu har det lugnat ner sig lite iallafall så jag klarar av att skriva utan att slänga ut datorn eller nåt i den stilen, dessutom är det tur att jag är ensam hemma så jag lättare kan lugna ner mig.. :)
 
varför är jag så bitter då?
 
Morgonen började bra med härlig frukost och sen åkte jag som vanligt till gymmet och körde ett lunch pass. Det var ett riktigt grymt jobbigt men ändå roligt pass sen tror jag även att kroppen sa ifrån lite eftersom den har fått träna hela veckan utan någon vilodag och det har inte varit något pass som direkt har varit chill pass. Men jag är så pepp på att gymma och bygga snygg rygg och bli fit så jag har inte tid med någon vila ;-)
 
Åkte därifrån glad och nöjd sen till arbetsförmedlingen var där redan i onsdags å tänkte att ja skulle skriva in mig å kanske få lite hjälp men då saknade jag några papper å han ja skulle få hjälp av fattade inte riktigt hur ja jobbade nu å de va bara onödigt å åka dit kändes det som, men bestämde mig att jag idag skulle åka dit med papprena och de skulle gå fort och sen bara åka därifrån. Men när jag kliver in är det typ fullt där och det tar 40 min för dom att behandla 2 nummer och då var det fortfarande 10 nr kvar till mitt så då bestämde jag att åka därifrån, så då började jag bli rätt grinig.
 
Kommer till en korsning och de kommer bilar hela jävla tiden var inte ens minsta lilla luckan (ja brukar kunna va rätt snabb ut i små luckor så är inte den som fegar om det finns en) men då är de nån jävla idiot bakom mig som såklart ska tuta å tycker att ja tydligen ska köra över alla andra bilar bara för att ja ska komma ut... börjar koka kommer ut å åker in på en bensinmack, tankar å försöker lugna ner mig igen, tankat klart å ska köra ut men då är de en jävla kärring som tydligen ska tanka å vill ha min plats men det är bara det att vi står nos mot nos å halllååå om hon ska tanka måste jag ju flytta på mig, kör lite fram mot henne men inte faan flyttar hon på sig... då brast humöret rejält!! Slänger i backen eftersom hon tydligen inte kan flytta på sig.
 
Nu är jag riktigt arg och inser att jag nog borde äta inom närmaste tiden innan jag gör något dumt, hade lovat mamma att hämta hennes skor dessutom så de va ju bara att åka dit å självklart är de stopp å folk kör å tutar på varandra i rondellen men ingen flyttar på sig........
Kom iallafall tillslut till skomakaren å får skorna. Känner hur hela jag bara skriker illska i ansiktet, tur att ingen började prata med mig då kan jag säga!!
 
Har nu fått i mig en sallad och börjar efter 1h här hemma bli lite lugn igen :D
 
vaddå jag har väll inget temperament eller?? Alltid lugn som en filbunke!!! :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0