Tidig morgon

Idag åkte jag på att släppa ut hästarna,,,,en stor nackdel med att det börjar bli kallt är att dom ju går in och sover nu vilket innebär mer jobb iform av in och utsläpp samt mockning, så nu tar det längre tid att vara i stallet.
Fick veta att dom igår hade kommit ut redan 4,40!!!!! Så tidigt är inte jag uppe och absolut inte i stallet. Men jag var där till 7 imorse iallafall, sen tog jag det lite lungt och stod en stund och bara myste med bella lysssnade på hennes mage eftersom hon har 1 ev 2 små föl där inne!
Gjorde sen iordning henne och red dressyr en stund.
 
Nu är jag iallfall hemma och är trött så tänkte ta en powenap innan jag troligtvis åker till gymmet en sväng innan jag sen åker till jobbet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0