Träning träning å ännu mer träning?

Just nu känns det lite som om jag har hamnat i en svacka med träningen, känns inte lika motiverande att gå dit eftersom jag inte ser att det sker några större resultat just nu....
 
Men körde ett pass igår och efter ett ordentligt och bra samtal efter passet så tror jag att jag fick en liten ny motivation att komma igång igen lite mer seriöst! Tränade som sagt igår och efter att ha lurat huvudet så gick box jumpen riktigt bra. Gick in med inställningen att det var för högt och att jag inte kunde hoppa så högt men efter lite peppande så klarade jag det :D riktigt nöjd med det, nästa gång blir det högre!
Sitter nu och funderar på om jag ska ta mig till gymmet idag och köra ett crossfit pass, dock är det löpning i det passet och jag HATAR ju verkligen löpningen. Men klarade hoppen igår så tänkte att jag kanske ska bita i de sura äpplet å köra på med löpning idag också....!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0