Uteritt på djurgården/gärdet

Idag hade jag blivit med lurad på en uteritt som annordnades på gärdet och som sen gick runt över djurgården, med en liten fikapaus och sen tillbaka till gärdet.
 
Det gick i bra tempo och var riktigt roligt. Bella stressade dock upp sig en hel del och hennes tävlingsinstinkt väcks och allt är bara att hon ska vinna då, men lyckades iallafall hålla henne rätt lugn och satt kvar under hela turen även om det var någon gång som det vart en väldigt snäv sväng eller gick rätt upp, men jag gillar ju lite fart och fläkt så det var riktigt roligt!!!
 
Nu är jag så trött efter 8h i stallet och mycket intryck för både mig och hästen, så snart tänker jag nog ta och däcka i sängen.
 
Bästa hästarna som skötte sig riktigt bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0