Fall och ond svanskota... :(

Snart drar jag bara täcket för huvudet å stannar där!!
 
Har varit för många fall dom närmaste dagarna....
 
I fredags föll jag av hästen... red barbacka å hästen blev rädd å flög åt massa olika håll höll mig kvar länge å höll på å ta mig upp flera gånger men då hoppade den såklart åt nåt nytt håll å jag va påväg av igen å till slut åkte jag av.... :(
 
Idag var det dags för ytterligare ett fall :(
Men idag var det inte från en häst utan det var från takställningen i gymmet....

Jag körde FRAN och hade några pullups kvar bara, passet kändes bra och var nöjd att jag tog mig igenom passet.. men när jag hade 5 pullups kvar började greppet släppa å armarna va slut.... men envis som jag är så skulle jag klara dom 3 sista, klarade 2 å hade 1 kvar... när jag gjorde den så släppte greppet helt å jag föll ner i golvet me en jävla smäll å drämde till svanskotan ordentligt..... :(:( så nu har jag så otroligt ont i svanskotan, nästan så jag gråter varenda gång jag rör på mig :( DET GÖR ONT!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0