Övertrött? Andra andningen?

Jag förstår inte hur jag kan vara vaken och vara pigg? Jag "sov" ju i bakluckan i bilen inatt och de vart ju inte direkt så mycket sömn... Det kom inget föl inatt så de va ju lite onödigt... men man vet ju inte direkt sånt! Så vi släppte ut hästarna vid 5 å sen mockade å fixade innan jag åkte hem var väll hemma runt 6,30 å han sova i 2h innan jag sen åkte till jobbet!! Jobbade i 5h innan jag sen direkt åkte till täby centrum och shoppade lite nya vårkläder :):D
Men sen åkte jag direkt till gymmet och körde ett styrke pass på crossfiten! Helt galet att jag orkade ta mina 31 kg idag på clean n jerk när det även var touch n go = man får inte släppa skivstången utan den ska ner i marken å sen upp direkt! Å med tanke på att jag fortfarande har ont i svanskotan tog jag ju den "lätta" vikten och greppet höll och svanskotan höll!! Så grymt nöjd med passet körde 21-15-9-9 och släppte inte en enda gång!
Men hur jag har orkat med hela dagen och fortfarande är pigg är ju mer eller mindre ett mysterium.... Och nu håller jag på och gör iordning mig för att åka ut till stallet igen för ytterligare en natt i stallet! Hoppas på föl inatt!! Håll tummarna :):
 
JAAA de ska komma in mer bilder i bloggen men nu stress skriver jag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0