våren!

ÄNTLIGEN kom det lite värme, idag kunde jag sitta ute i solen en stund efter att jag hade varit på gymmet!
Idag utmanade jag mig även genom att först plåga mig med lite tråkig löpning och sen prövade jag en yogalates klass, kändes inte riktigt som min typ av träning mycket de där med hur man ska andas i alla övningar fast det är väll iofs bra och säkert bättre när man exakt andas å gör rätt.. men lär inte bli ett pass som jag prioriterar..
Lyckades även bli med lurad på ett Indoor Walking pass imorgon... men på lördag ska jag köra CROSSFIT! :)
 
Äntligen blommor i trädgården!
 
Imomrgon ska jag direkt efter jobbet åka ut till bästa hästarna, ska traggla med jättehästen å se till så vi blir sams och sen blir det en promenad med tjockishästen, nu är det inte lååångt kvar :):):D
Fina flickorna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0