Bloggsug!

Hej!
 
Har varit sugen på att ta upp bloggandet lite igen. Så om ni vill fortsätta följa mig får ni såklart göra det :) Bloggen kommer handla om mitt liv såklart men största delen kommer innebära träning och kost, då det är en sån stor del av min vardag och jag vill kunna gå tillbaka och hålla lite koll på min träning, samt att ifall det kan motivera andra så hjälper jag gärna till med det. Så om ni inte vill läs något om träning är de ingen ide att ni stannar kvar. Sen lär det säkert komma in lite inlägg om hästarna också :)
Så nästa inlägg som kommer, ska handla om mina mål med träningen. Tanken med att skriva ut dom här offentligt är att det ska motivera mig mer till att se till att uppnå målen och känna pressen av att någon annan vet mina mål. Så snart kommer det inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0