Cholesteatom

Idag var jag hos läkaren, jag har haft öronproblem under en längre tid närmare 6 år.... jag har kämpat med smärta, och vätska fyllt i ena örat, massa läkarbesök och det har gjort att jag haft problem när jag hade simning i gympan och även när jag simmat och vart under vatten på sommaren. Men nu verkar de som om den här röntgen och läkaren har hittat svaret på vad det kan vara eller dom tror dom vet... de vet tydligen inte förrens de öppnar upp örat, JA precis det ska dom göra, öppna örat och lyfta och gå in bakom trumhinnan.
Jag har redan börjat stressa upp mig och har panik inför sövningen och operationen som jag har läst mig till ska ta 3-5 TIMMAR!!! Men det är väll bara att inse att det förhoppningsvis blir bra efter operationen MEN jag får inte träna på 2-3 veckor efter operation!!! :(:(
 
Idag tog jag iallafall ett lugnt träningspass inför söndagen, och jag har fortfarande grym träningsvärk i magen så allt var jobbigt å göra eftersom man spänner magen i typ alla övningar, körde lite armar och axlar och sen lite lätt löpning. Men nu blir det inge mer gym innan söndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0