Födelsedag!

Idag har jag firats :) hann inte mer än in på jobbet så började dom sjunga för mig och hade även plockat fina blommor till mig
Dock lyckades jag kliva på en spik idag på jobbet som gick in i foten... :( som tur är hade jag tjocka foppatofflor hade jag haft mina tunna converse hade jag fått spiken ännu mer in i foten :S
 
Idag vart det en vilodag från träning eftersom mina föräldrar ville att jag skulle vara hemma och vara social :) tyvärr var det ett riktigt roligt pass som jag missade :(:( men men vad är en födelsdedag mot ett träningspass :P
 
Blev firad med en riktigt god middag och en fin tårta samt presenter så det har varit en bra födelsedag, men imorgon blir det träning igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0