GHD situps

Idag har jag varit lite stel och känt av gårdagenspass, fast jag gillar ju den känslan. Men när jag visste att jag hade ett inbokat PT pass idag också så kändes det ju lite sådär ifall jag skulle orka pressa mig totalt som man vill göra när man kör pass med sin pt.
Men kände mig ändå fräsch när jag kom till gymmet körde lite uppvärmning på bandet innan och sen var det bara att köra på.
Passet idag var:
10 st Marklyft 70kg
100 st hopprep
30 GHD Situps

x3 varv
 
körde även några marklyft på 80 kg... slarvar lite med tekniken när jag ska gå ner på marklyften vilket är så jävla irriterande, jag vet precis hur det ska se ut när det är lyft med rätt teknik men jag släpper det ändå när jag ska gå ner... :( grrrrr
 
Men något som var GRYMT jobbigt var ju GHD situps första varvet gick väll rätt okej men varv nr 2 började jag tappa i mitten någonstans och sista varvet va det så tuuungt!! Fast antar att dom tar bra när de är så tungt :) räknar med träningsvärk i magen imorgon :D

För er som inte vet vad en GHD situps är kommer här ett klipp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0