LÅR....!

Såklart har jag tränat även fast jag inte skrivit något här.. så bra gick det med det här nya bloggsuget ;-) 
Men som sagt träningssuget är kvar och jag har bestämt att den där extra växeln ska i och tyngre vikter ska på stången!
 
Så idag när det var ett utomhus pass som innehöll run.. (som jag hatar)var det ju bara att boka in sig på det iallafall! Om inte för att jag måste bli lite mer allsidig inför vikingen.
Passet innehöll 10 x 15sekunders löpsprinter kändes faktiskt "skönt" å springa men när det sen vart:
20 OH Lunges
20 OH Squat
10 OH lunges
10 OH Squat
5 OH lunges
5 OH squats
och där man hamnade skulle man sen springa tillbaka från startpunkten och göra så i 3 varv..!!
Behöver jag säga att mina lår brann efter allt de här, men det var riktigt roligt och blir lite mer taggad å tar i lite mer när passen är utomhus, så nu sitter jag här med trötta benmuskler och får nog vara glad om jag inte har alltför ont imorgon när jag ska upp ur sängen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0