Lugnt pass = dubbelpass!!

Eftersom jag som jag tidigare skrev hade träningsvärk i magen idag, så var min plan att åka till gymmer och köra ett crossfit pass idag också men att jag på passet idag skulle ta det lugnt och satsa på tekniken och bara sätta den klockrent!
Men det lugna passet slutade istället med dubbelpass :D
Först ett crossfitpass:
6 Handrelease pushups varje minut
Och tiden som vart över den minuten så skulle man göra Thrusters 26kg, sammanlagt skulle det bli 60 thrusters men man var ju tvungen att bryta varje minut för att göra pushups så det vart tungt för axlarna och pushupsen va jobbiga för magen :)
 
Sen lurades jag med på ett boxpass och det var riktigt roligt att äntligen få slåss lite!! Men det var inte roligt när vi skulle ligga ner på golvet och slå uppå, med bara ländryggen i golvet och skuldrorna uppe i luften, behöver jag säga att den övningen spänner man väldigt mycket mage i... det gick bara inte tvärdog i den övningen :P

Men känner mig faktiskt riktigt fräsh trots dubbelpasset :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0