Mera Thrusters

Idag var det ett till crossfit pass, jag kände av gårdagens pass i bröstmusklerna och axelpartiet, så tog emot lite mer idag när vi skulle värma upp de musklerna men sen var det bara att kötta på idag var det ett metcon pass så då är det ju bara att ösa det var en
5 RFT av:
9 Devilburpees
15 Thrusters
21 Jobs
 
Det var jobbigt!! Fyyy körde inte så tungt på thrusterna eftersom det var blev rätt många med 5 varv och sen var jag ju lite slut i dom musklerna från igår och det kändes kan jag säga på varv 3 trodde jag att jag skulle ge upp devilburpees är ju aldrig roliga så dom vart i 1 or men när jag inte ens kunde köra thurster unbroken med lättare vikt då e de tungt...! De enda som var lätt var jobsen även om pulsen stiger rätt bra på dom!
Men det känns i kroppen att jag har lagt i en till växel i träningen och inte mesar längre utan kör tyngre och mer intensivt, så det ska bli spännande och se resultaten :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0