Teknikträning

Idag hade jag ett PT pass som bestod mycket av att träna teknik, den skulle vara minst 90-100% korrekt i alla repsen.
Känner att jag är nogrann å sen tappar jag lite för varje som går eller att jag i olika övningar är mer koncentrerad än i andra så det här var ett pass jag behövde!
Övningarna var Power Clean, Front Squat och Push press vilka jag behövde spänna och tänka på olika delar i de olika momenten vilket är bra för sen när vi slog ihop front squatsen och pushpressarna till thrusters och då skulle jag köra unbroken och fortfarande hålla tekniken körde först 20 på lätt vikt å i slutet började ja tappa lite teknik men sen skulle jag lägga på mer vikt å då började huvudet spöka å sa att jag inte alls skulle klara av det... :( som tur är har jag en grym pt som sa att jag visst skulle klara det så det var bara att köra och visst vissa av repsen tappade jag lite teknik i men jag klarade iallafall 20 till unbroken... så mina hjärnspöken måste bort om jag ska kunna öka mina prestationer och bli starkare!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0