100 Pushups 100 Burpees

Det blir mer och mer en träningsblogg de här... men det är ju inte direkt så konstigt eftersom mitt liv mer eller mindre består mest av träning nu förutom jobbet å hur kul är de å skriva om de.....!?
 
Fast jag började faktiskt dagen tidigt i stallet med utsläpp och sen red vi ut i fårhagen och pratade med fårskallarna så söta :)
 
Sen blev de hem å byta om innan jag drog vidare till gymmet för ett Body Pump pass, känns mesigt å slänga på vikt på dom stängerna men de blir tuuungt när man kör så många reps å de ska va i så mkt olika tempon, ner snabbt,upp snabbt å så växlande hela tiden.
Sen gick jag till frivikten för å köra dagens reps av utmaningarna jag antagit. 100 burpees om 100 dagar så det är en + varje dag så idag är det dag 9 så då var det alltså 9 burpees som skulle göras och dessutom kör jag med 100 pushups på 6 veckor och idag var det dags att göra 72 st uppdelat på 5 omgångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0