146kg!!!

Började morgonen med en jättemysig och underhållande uteritt på bästa tjocka bella tillsammans med Jenny och Sojan. Jag red ju barbacka eftersom det är det endra som går på bella just nu och hon var pigg och busig :) blev även rädd för saker hon aldrig blir rätt för = pigg då hittar hon på att hon är rädd. och när vi travade så gjorde hon små smyg ökningar och vi var tvunga att ha jenny och sojan som stoppkloss framför oss :P
 
Sen åkte jag till gymmet och körde ett kortare pass för jag hade inte så mkt tid över innan jag var tvungen att åka till jobbet.
Körde lite kondition men benen ville inte riktigt :( testade däremot för kul hur mkt jag kunde ta i benpress och jag kunde ta hela 146 kg!! de e rätt mkt, kunde nästan 155 kg men orkade de inte riktigt.. men snart hoppas jag kunna det också :)
 
Idag kom mina gummiband som jag ska använda när jag tränar för mina kippingpullups och imorgon hade jag tänkt haft en vilodag men det blire ändring på eftersom jag vill till gymmet och testa banden :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0