fest & träning

Den här veckan har verkligen varit kaos, det var riktigt längesen jag var så här stressad.... så de är otroligt skönt att det är över :)
 
Det har varit både träning, jobb, häst och dessutom fest x2 som har skapat all stress.
Personalfesten var rätt lugn och så, men festen igår med stallet ojojoj :P kan säga att jag inte direkt var nykter :) fast på nått konstigt sätt så mår jag faktiskt riktigt bra idag iallafall hur nu det är möjligt, visst jag känner mig inte helt 100 men jag har kunnat vart i stallet och tränat vilket jag inte borde kunnat egentligen med tanke på de jag fick i mig igår.... men det var en riktigt härlig fest och jag är såklart nöjd eftersom jag har varit med och planerat den!!
 
Nu ska jag sova och ladda om inför den här veckan, ska satsa mer på att skärpa mig ännu mer med maten den här veckan då det har slarvats med det den här veckan som har gått och det märks... :( så fullt ös på att räkna kalorierna och komma tillbaka till mitt bra jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0