Fettisdagen!!

Det är helt stöört hur mycket jag har längtat efter den här dagen :) Att man kan få längta efter en semla, har varit sugen sen folk började köpa semlor för typ 2 månader sen men idag så kom äntligen dagen!!
 
Å trots att jag ska vara hård å räkna mina kalorier på nytt för att komma ner dom sista kilona så struntade jag faktiskt i det idag eftersom jag för ett bra tag sen bestämde att jag skulle få äta semla idag :D
 
Det köptes några semlor till jobbet från stenungsbageriet i v-tuna och då passade jag på att smaka en av dom, å de va gryyyymt goda :D
Nom nom nom.
 
Sen att jag åkte direkt till gymmet efteråt och såg till att jag förbrände den direkt är en annan del av berättelsen :P
 
hoppas ni har fått äta någon god semla idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0