Metcon

Ja jag har inte direkt lagt så mycket tid på att varken läsa bloggar eller skriva i bloggen på ett tag nu...
 
Det är rätt mycket tid på arbetet nu när jag jobbar 100%! Dessutom har det varit en hel del långpass och då orkar jag inte så mycket när jag kommer hem.
 
Annars är det såklart hästarna och träningen som tar stor del av mitt liv.
Tränade idag och det var ett metabolic conditioning (Metcon) riktigt jobbigt och grisigt pass va de.
Vi fick 25 minuter på oss att utföra
 
Sumodeadlift highpull
Barbell Row
Pushups
Jumping lunges
 
Först 18 reps av alla övningar å sen 16 å sen 14 osv 12,10,8,6,4,2.= 90 reps av alla övningar!!!!!
De vart tuuungt men underbart när man iaf får räkna ner då känns det mycket lättare, speciellt när klockan rusar fram!
 
Imorgon är det jobb tidigt! så nu ska jag snart sova
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0