Pain i 8min!

Dagens gympass var rena mordet för mig.... vi skulle göra frontsquats= stången ska ligga på framsidan av axlarna och armbågarna ska vara lodräta mot golvet och sen ska man ner i en squat.
 
Jag vet redan sedan innan att dom här är mitt problem då jag har dålig rörlighet i axlarna och överdriven rörlighet i handlederna och därför blir den här övningen pannkaka... men de är ju bara å köra så man blir bättre!!
Vi skulle iallafall köra en rep var 20 sekund i 8 min och tiden mellan repsen skulle vi bara så och hålla stången å bara det är tuuuuungt. Va man tvungen att lägga ner stången under tiden åkte man på straff och det var spiderman pushups
dom var inte så snälla speciellt inte när man redan var trött i överkroppen.... att 16 min träning kan vara så jobbig :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0