Häst, Träning och jobb

Idag har jag lyckats klämt in allt som rör mitt liv mer eller mindre hela tiden.
 
Började dagen tidigt med att åka ut till stallet i halv snökaos och red ut i hagen på en riktigt pigg bäze som dessutom vart sur för att jag krävde att hon skulle arbeta lite och inte bara springa en massa.
 
Sen han jag lagom hem och käka lite innan jag bestämde mig för att åka till gymmet och när jag kom dit såg jag att det fanns plats på passen så anmälde mig till ett Body pump pass, tycker det gick bra för att vara första gången är förkoreograferad så alla andra som hade gjort de massa gånger tidigare visste ju vad som skulle komma å så men jag kämpade på och det vart riktigt jobbigt eftersom det var så många reps.
 
Åkte sen direkt till jobbet.
 
Å nu är jag äntligen hemma, å fyyyy va mycket snö det har kommit idag :( no more nu!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0