Home sweet home!

Efter 2 veckor i en liten lägenhet är jag nu åter hemma i villan :)
 
Efter 2 veckor på den här smala och ganska korta soffan...
.. Va det riktigt skönt att få krypa ner i min egna säng!!
 
Det här med att bo i lgh kändes väldigt ovant för mig och just att man hör alla ljud runt omkring när andra går i trappen/stänger dörrar, spolar, diskar, låter. Allt sånt är så ovanligt när jag alltid bott i villan och vet exakt vilka som går på ovanvåningen. När dom går blir det en trygghet medans jag bler mer "orolig" av dom andra ljuden....

Men antar att det bara blir att vänja sig för känns ju inte som om mitt nästa boende direkt kommer bli en villa... OM jag inte hittar min miljonär direkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0