Liten update

Det har blivit väldigt dåligt uppdatering här, mycket hänger på att jag från juldagen inte har bott hemma och dessutom bott utan internet och det är så jobbigt att blogga från telefonen så därför har det inte blivit av alls....
 
Sen har det hänt väldigt mycket..
 

Världens finaste och underbaraste hund finns inte längre och det har varit rätt jobbigt eftersom det alltid har varit han och jag vi har gått igenom så otroligt myket och han har verkligen varit som min hund och lärt mig så otroligt mycket!
 
Världens finaste och bästaste Gustav, jag kommer aldrig glömma dig! <3
 
Sen idag så var det ytterligare en jobbig dag då det var Begravning för Mormor, jag tycker verkligen inte om kyrkor för dom få gånger jag är där så är det för begravningar = kyrkor är enbart för sorg......
Det var ju trevligt och träffa alla kusiner och så men det finns väll betydligt roligare tillställningar och träffas på :( men nu är iallafall begravningen över!
Rip fina Mormor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0